Kolm Lille e-poe kasutustingimused

 

Kolmlille.ee e-poes saab osta lilli ja lilleseadeid ning toimetada tellimus Kolm Lille kulleriga tellija poolt määratud aadressile. Meie e-poest saab osta vaid neid lilli ja lilleseaded, mille juures on näha nupp “Lisa ostukorvi”. Kui Kolm Lille e-poel ei ole mingil põhjusel võimalik tellimust täita, võetakse tellijaga ühendust.

Ostu sooritamine

Ostu sooritamiseks valige e-poest soovitud lilled ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”.  Ostukorvi lisatud tooted ja kogu ostukorvi maksumus on püsivalt nähtavad lehe paremas veerus, kust saab nuppude abil navigeerida nii ostukorvi kui ka otse kassasse.

Tellimuse vormistamiseks liikuge ostukorvi või kassasse.

Tellimuse vormistamine

Ostukorvi lehel saab tellija sisestada oma kontaktandmed, tellimuse tarneaadressi, valida kohaletoimetamise kuupäeva ja eelistatud kellaaja. Peale kontaktandmete sisestamist, kuvatakse ostukorvi sisu ning palutakse valida tellimuse kättesaamise viis:

·        tulen ise järgi (Kolm Lille lillepoodi Raua tn 25, Tallinn

·        transport Tallinna piires tasuta

·        transport Tallinna lähiümbruses 15 eurot (maksimaalselt 25 km Tallinnast)

Kolm Lille ei paku e-poe kaupade transporti kaugemale kui 25 km Tallinnast.

Kolm Lille lillepood täidab e-poes vormistatud tellimusi esmaspäevast laupäevani kella 10.00 – 18.00. Pühapäevaks tellimusi esitada ei saa. Tellimuse täitmiseks kulub 3-4 tundi. Peale kella 15.00 esitatud tellimused täidetakse järgmisel päeval.

Kohaletoimetamine töövälisel ajal toimub eraldi kokkuleppel ning selleks peab tellija võtma ühendus Kolm Lille lillepoega e-posti aadressil info@kolmlille.ee

Tellimuse eest tasumine

Kui kõik andmed on korrektselt sisestatud, saate tellimuse eest tasuda pangaülekandega või sularahas tellimuse kättetoimetamisel.

Peale tellimuse kinnitamist saadame teie e-posti aadressile tellimuse kinnituse koos arvega. Esitatud tellimuse võtame töösse peale arvel näidatud summa laekumist meie pangakontole. Kui tellija ei tee ülekannet ühe tunni jooksul peale tellimuse esitamist, siis tellimus tühistatakse.

Kauba tagastamine

Kuna lillede puhul on tegemist kiiresti rikneva kaubaga, siis vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4, ei ole müüjal kohustust kaupa tagasi võtta. Kui aga tellijal on mõjuv põhjus toote tagastamiseks, on Kolm Lille lillepood valmis toote tagasi võtma kahe tunni jooksul peale tellimuse üleandmist.

Tellimuse tagastamise korral peab tellija esitama tagastamise põhjuse. Kõik tagastamisega seotud kulud jäävad tellija kanda. Kui kaubal esineb puudusi, mis on tekkinud kauba valest käsitlemisest, siis kaupa tagasi ei võeta.

Tagastamisel makstakse tellijale raha tagasi samale pangakonto numbrile, millelt makse laekus või sularahas, kui tellimuse eest maksti sularahas.

Kaebuste esitamine

Kui tellitud toodetel esineb puudusi, on tellijal õigus esitada Kolm Lille lillepoele kaebus. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kaheteistkümne tunni jooksul peale puuduse tuvastamist.

Kaebused lahendatakse kümne tööpäeva jooksul, alates kaebuse laekumisest ning lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid.

Kaebust ei lahendata, kui Kolm Lille tuvastab kaubal puudused, mis on tekkinud tellija süül.

Kokkuleppele mittejõudmise korral on tellijal õigus pöörduda vaidlusi lahendavate institutsioonide poole.

* Kolm Lille lillepood jätab endale õiguse tellimusest loobuda, tagastades tellijale kogu makstud summa.

 

Isikuandmete kasutamise kohta loe Privaatsuspoliitikast